Vanbreda Risk & Benefits helpt bedrijven en organisaties om hun medewerkers te beschermen tegen financiële risico’s ten gevolge van pensionering, ziekte, ongeval of overlijden. Samen met deze bedrijven werken we een inhoudelijk en financieel geoptimaliseerd verzekeringsplan uit voor hun medewerkers.
Voor ons Health Care Customer Service team, dat in staat voor alle communicatie met de werknemers van onze klanten omtrent hun ambulante verzekering en hospitalisatieverzekering, zijn we op zoek naar een interne trainer.
Ben je gepassioneerd over het opleiden en coachen van medewerkers? Ben jij net zoals ons klantgericht om een top dienstverlening aan te bieden? Dan hebben wij de perfecte kans voor jou!
Als Customer Service Trainer ontwerp je een learning & development plan en ben je ook verantwoordelijk voor de implementatie en uitvoering ervan. Je werkt nauw samen met de team coördinatoren en andere stakeholders om ervoor te zorgen dat ons Customer Service team op topniveau presteert omdat onze verzekerden dit verwachten én verdienen.
Ontwikkelen van trainingsprogramma’s
Training en coaching
Kwaliteitsborging
Rapportage en evaluatie
Naast je rol als trainer, help je het team met de afhandeling van klachten, het beantwoorden van vragen van klanten/verzekerden, … Op die manier blijf je voeling houden met de praktijk.
Interesse? Solliciteer via de knop 'Solliciteren'.
Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met Tim Busschots op 03 217 66 30.